- Kreu
- Rreth Nesh
- Programet e mbështetjes
- ONLINE MARKET
- Aksesi në Financë
- Kontakt
- Media
- Transparenca
- Ankimimi
- IPARD
- Harta
Drejtoria e Kontrollit
Drejtoria e Kontrollit është përgjegjëse për kryerjen e kontrolleve në terren për Skemat Kombëtare dhe ato IPARD, për të identifikuar kriteret dhe përputhshmërinë e aplikimeve duke i paraqitur ato me formular verifikimi ose raporte kontrolli. Drejtoria e Kontrollit ka një sërë funksionesh në përgjegjësi të saj, si mëposhtë:
- Harton dhe zbaton planin operativ për monitorimin në terren të projekteve të financuar nga Fondet kombëtare, fondet e B.E dhe donator të ndryshëm.
- Studimi i dokumentacionit të aplikimit të dosjeve që do të realizohen në terren si dhe përgatitja e evidencave paraprake.
- Mundëson informacion në nivel më të lartë për menaxhimin, efektshmërinë dhe transparencën për zbatimin e politikave të AZHBR-së për Bujqësinë dhe Zhvillim Rural.
- Realizimin e kontrolleve në terren të aplikimeve duke krahasuar rezultatet e faktit në terren me ato të aplikimit, duke i reflektuar në formularin e verifikimit.
- Sigurimi i fakteve të cilat pasqyrojnë rezultatet e kontrollit në terren dhe sipas të cilave vlerësohet aplikimi.
Përbërja
Drejtoria e Kontrollit ka në përbërje të saj 1 (një) Drejtor dhe 3 (tre) sektorë, të cilët mundësojnë realizimin e detyrave të sipër përmendura:
- Sektori i Kontrollit, IPARD,
- Sektori i Kontrollit për Skemat Kombëtare,
Sektori i Kontrollit, IPARD
Sektori i Kontrollit, IPARD është i përbërë nga 24 (njëzet e katër) Inspektorë dhe 1 (një) Përgjegjës. Ky sektor është përgjegjës për kryerjen e kontrolleve në terren për Programin IPARD, për të identifikuar kriteret dhe përputhshmërinë e aplikimeve duke i paraqitur ato me formular verifikimi ose raporte kontrolli.
Sektori i Kontrollit për Skemat Kombëtare
Sektori i Kontrollit të Skemave Kombëtare, është i përbërë nga 32 (tridhjetë e dy) Inspektorë dhe 1 (një) Përgjegjës. Ky sektor kryen studimin e dokumentacionit të aplikimeve të Skemave Kombëtare që do të kontrollohen në terren, njoftimi i aplikantit për kontroll, përgatitja e listave/evidencave paraprake për kontrollin që do të realizohet në terren.